معرفی برند

برند بوش برخاسته از دل طبیعت

برند بوش

قبول سرپرستی یک حیوان خانگی، دقیقا مانند اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده است. با همان ارزش و با همان محبوبیت. بخش تغذیه مهم‌ترین بخشی است که در نگهداری از حیوانات خانگی مانند سگ و گربه به آن توجه می‌کنیم. همه ما عاشق داشتن یک سگ یا گربه سالم و سرحال‌ایم که در تمام طول روز شاد باشد و جست و خیز کند. موی سالم، دندان سالم و رشد مطلوبی داشته باشد. غذا نه تنها برای شما بلکه برای برند بوش هم مهم است. کمپانی آلمانی که از دل روستاهای آلمان برخاسته و در سبد غذایی سگ‌ها و گربه‌های سراسر جهان وجود دارد. اما چرا برند بوش؟ بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد.

نگاهی به تاریخچه برند بوش

اگر نگاهی به کمپانی‌های معتبر بیندازید، از یک جایی شروع کردن که ربطی به کارشان نداشت. اما بوش از همان ابتدا که کار خود را شروع کرد، عاشق طبیعت بود. برند تجاری بوش در سال 1960 توسط کرت بوش تاسیس شد.

این کسب و کار خانوادگی هدفش تولید و پخش غذاهای طبیعی، پروتئین‌ها و مواد جایگزین شیر و غذای حیوانات دامی بود. این کمپانی آلمانی کار خود را در سال 1984 تغییر داده و به تولید غذای خشک سگ پرداخت.

سال 1990 محصولات کمپانی بوش به قدری محبوب شد که آن را به سایر کشورها نیز صادر کردند. این شرکت اکنون علاوه بر این که در کشورهای اروپایی خط تولید خود را دارد، دفتر مرکزی خود را نیز به بلوفلدن انتقال داده است.

بوش خط تولید غذای گربه راه‌اندازی می‌کند

همه چیز تا سال 2000 خوب بود. اما با بحران اقتصادی و مشکلاتی که پیش آمد، تولید غذای سگ و گربه متوقف شد و دستگاه‌های قدیمی به فروش رسیدند. اما دوباره کمپانی کار خود را پر قدرت شروع کرد. به طوری که در سال 2001 خط تولید غذای گربه خود تحت عنوان Sanabelle سانابل را نیز افتتاح کرد.

بوش اکنون در سال 2021 پر قدرت‌تر از همیشه مشغول کار بوده و با دو نام تجاری بوش و سانابل محصولات خود را روانه بازارهای جهانی می‌‌کند.

کارخانه برند بوش

برند بوش 50 سال تولید غذای باکیفیت در کارنامه خود دارد

کمپانی بوش به حیوانات خانگی بسیار اهمیت‌ می‌دهد. 50 سال است که این کمپانی تنها محصولاتی را تولید می‌کند که دارای ویژگی‌های زیر هستند.

_ استفاده از مواد خام محلی باکیفیت

_ استفاده از ابزارهای کنترل کیفیتی مثل HACCP و IFS که متناسب با استاندارد بین المللی غذا هستند.

_ تولید مواد غذایی تنها تحت نظر متخصصان خبره آلمانی (یکی از این متخصصان دکتر فرانز-جوزف نیومن رئیس انجمن تغذیه حوانات است)

_ عدم استفاده از پروتئین‌های گیاهی مانند سویا

_ عدم استفاده از مواد غذایی که اصلاح نژادی شده‌اند

_ عدم استفاده از طعم‌ دهنده‌ها و رنگ‌های مصنوعی

_ عدم استفاده از آنتی اکسیدان‌های ساختگی

_ استفاده از گوشت تازه دام‌ها و ماکیانی که در روستاهای آلمان پرورش می‌یابند

برند بوش به همه سگ‌ها و گربه‌ها توجه می‌کند

عمده محبوبیت محصولات بوش به سبب توجه و اعتباری است که این کمپانی به حیوانات خانگی مانند سگ و گربه دارد. کمپانی بوش برای همه سگ‌ها و گربه‌ها در هر سنی که باشند، هر اندازه‌ای که دارند، هر نژادی که دارند، محصول تولید می‌کند.

همچنین او به سگ و گربه‌های کوچک، باردار و دارای حساسیت‌های غذایی بسیار اهمیت می‌دهد. مهم نیست نژاد سگ یا گربه شما چیست و چه اندازه‌ای دارد، بدون شک بوش همیشه یک غذای خوشمزه برای آن‌ها دارد.

برند بوش نه تنها غذاهای مقوی و سالم تولید می‌کند، بلکه خط تولید ویژه تولید اسنک‌ها و تشویقی‌های خوشمزه و باکیفیت خود را نیز دارد. پس نگران هیچ چیز نباشید!

محصولات برند بوش

شعار بوش

بوش می‌داند که شما عاشق سگ و گربه‌تان هستید، به همین دلیل محصولات خود را با کیفیتی مثال زدنی تولید می‌کند. شعار این برند که می‌گوید: فقط بهترین برای شما و دوست پت‌تان، نشان دهنده اهمیتی است که برای پت‌های شما قائل هستند.

این شرکت معتقد است که به عشق شما نسبت به حیوانات خانگی‌تان احترام می‌گذار و به همین دلیل محصولی را تولید می‌کند که بتوانید به آن اعتماد کنید.

سخن آخر

همه دارندگان حیوانات خانگی در برابر سلامت و امنیت جسمی و روحی پت خود مسئول‌اند. بیشتر ما از نظر روحی وابستگی عمیقی به سگ و گربه خود داشته و دوست داریم بهترین‌ها را برایشان فراهم کنیم. کمپانی بوش همه این موارد را در تولید محصولات غذایی خود در نظر گرفته است. حتی بد قلق‌ترین سگ‌ها و گربه‌ها نیز عاشق محصولات بوش خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *